۶ نکته برای به حداکثر رساندن بودجه های تحقیقاتی

ارسال شده در: اخبار | 7

در تمام رشته ها ، فشار زیادی برای به دست آوردن بودجه برای پیشبرد تحقیق وجود دارد. دلایل بسیاری برای تأمین اعتبار لازم برای تحقیقات بیشتر وجود دارد ، از انجام کارآزمایی ، تجزیه و تحلیل و آزمایش ، دستیابی به تجهیزات ، ایجاد نمونه های اولیه یا پرداخت هزینه و زمان برای محققان. این همه هزینه دارد.

بیایید با آن روبرو شویم – درخواست بودجه تحقیقاتی دشوار است. نوشتن یک پیشنهاد مناسب می تواند ماه ها طول بکشد ، و با رقابت بسیار زیاد ، شانس دریافت بودجه اغلب کم است.

در مورد چگونگی انتخاب گیرندگان بودجه ، بسیاری از دولت ها و سازمان های خصوصی از سیستمی استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که محققان با استفاده از همان معیار ، از جمله معیارهای کتابشناسی و استناد ، از امتیاز آنها امتیاز می گیرند. برخی در جامعه تحقیقاتی می گویند انتشار در یک ژورنال معتبر دارای وزن بیشتری نسبت به سهم یا تأثیر واقعی کار در جامعه تحقیق می کند. برخی دیگر می گویند که بودجه از محققان مسن تر و معتبرتر نسبت به گروه های تحقیقاتی نوپا و جوان ، مانند دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد استقبال می کند و این نیاز به تغییر دارد.

بودجه NVivo 2020 plus
keygen NVivo 2020 plus

صرفنظر از این ، محققان در هر مرحله از حرفه خود می توانند با استفاده از ابزارهای مناسب برای پشتیبانی از ارسال و پروژه تحقیق خود ، شانس خود را برای ارائه موفقیت آمیز به طور قابل توجهی بهبود بخشند.

شماره ۱ تمام اطلاعات منبع را در یک مکان نگه دارید

کمک هزینه نوشتن یک فرایند پویا است ، که اعضای تیم در مورد بهترین رویکرد ، بحث و گفتگو و ارائه نظرات دائماً در حال تغییر و تحول هستند. با این وجود ، ایجاد یک برنامه تأمین بودجه به بسیاری از اشیاء و اسناد ثابت در پوشه ها و زیر پوشه ها بستگی دارد – از اسناد Word گرفته تا PDF ها ، صفحه گسترده ها ، فیلم ها ، نظرات رسانه های اجتماعی و موارد دیگر. سپس کلیه مواد و منابع استناد ، ایمیل و سایتهای آژانس تأمین اعتبار برای پیگیری وجود دارد. در نتیجه ، محققان غالباً دریافتند که با اطلاعات در سرتاسر مکان کار می کنند. این ایده که می توانید تمام این اطلاعات را بدست آورید و در یک مکان با اسناد و مدارک ذخیره و کار کنید ، می تواند تفاوت زیادی در سرعت و کارایی تکمیل یک پیشنهاد ایجاد کند.

این به شما امکان می دهد تا اسناد را در یک دیدگاه جمع آوری و فروپاشی کنید ، بنابراین می توانید موضوعات را کشف کرده و یک ساختار جامع و منسجم بسازید. از آنجا می توانید دسته ها و یک ساختار گره سلسله مراتبی ایجاد کنید ، به این ترتیب پاراگراف های شما اجازه می دهد تا به صورت منطقی جریان داشته و دسترسی آسان به نقل قول های مربوطه داشته باشند.

شماره ۲ روی کیفیت کار خود متمرکز شوید


در مورد آنچه در تحقیق شما مهم است و نحوه انجام آن تحقیق کنید ، روشن باشید. برای اطمینان از کیفیت کار خود ، از ابزارهایی برای طبقه بندی و طبقه بندی داده ها ، از جمله کدگذاری خودکار و گزینه های خلاصه داده مانند ماتریس چارچوب استفاده کنید. برنامه نویسی مضامین و مضامین مختلف ، یا موجوداتی مانند مکان ها و افراد را در یک طبقه واحد قرار می دهد. این امر جستجو ، مقایسه و شناسایی الگوهای موجود در داده های شما را آسان تر می کند تا بتوانید تحقیقاتی دقیق را انجام دهید که قابل بررسی است.

شماره ۳ یک پروژه زندگی ایجاد کنید


با بازخورد پیشنهادی قبلی یا پیش نویس های چندگانه پیشنهادی برای ایجاد سابقه در بستر نرم افزاری خود شروع کنید. از آنجا ، می توانید اجرای خود را از پروژه پیگیری و مدیریت کنید. به روزرسانی های ارائه دهنده کمک هزینه را وارد کنید تا اطلاعات در یک مکان باشند.

اگر پروژه شما موفقیت آمیز باشد ، می توانید اسناد جایزه و الزامات گزارش دهی را که دریافت می کنید وارد کنید و وجوه خود را درست در پروژه پیگیری کنید. اگر مردود باشید ، به این معنی نیست که ایده شما هرگز به بودجه نمی رسد. این ممکن است که شما نیاز به ایجاد تغییراتی داشته باشید ، یا اینکه فقط در دورانی که حضور داشته باشید بودجه کافی وجود ندارد.

شماره ۴ در زمان واقعی همکاری کنید


در بیشتر موارد ، بیش از یک نفر در حال کار روی درخواست کمک هزینه است. برای اهداف ردیابی ، نرم افزار مناسب می تواند تاریخ ایجاد و اصلاح و همچنین ابتدای ویرایشگر را در صفحه فرود نشان دهد. این بسیار آسان است که ببینید چه کسی چه کاری را انجام داده و چه زمانی انجام داده است. همچنین به شما امکان می دهد تا در زمان واقعی همکاری کنید و به روزرسانی های محقق دیگر را هنگام کار مشاهده کنید.

شبکه شماره ۵


یک مطالعه جدید نشان داد که برای محققان مهمتر است که شبکه همکاری خود را بر سر چه انتشاراتی تولید کنند یا در کجا مورد استناد قرار بگیرند. این نشان می دهد که محققان مشهور و بسیار معتبری با سابقه موفقیت در موفقیت ، احتمال بیشتری به دریافت بودجه بیشتری دارند. اگر این حقیقتاً صحیح است ، پس آن را می پردازد تا تلاش های نوشتن کمک هزینه خود را پیگیری کند و احترام را در جامعه علمی و پژوهشی ایجاد کند. هم سازمان شما و هم حرفه شغلی خودتان بر اساس این تخصص ساخته شده است که شما و تیم تحقیقاتی خود طی سالها کار سخت و دشوار پیشرفت کرده اید. از ابزارهایی برای ردیابی موفقیت های خود و هرگونه تلاش برای کمک به شما و سازمان خود استفاده کنید. این همچنین می تواند عزم ، استحکام و کارآیی شما در درخواست کمک هزینه ها را به جامعه پژوهش نشان دهد.

شماره ۶ بهره وری خود را نشان دهید


مطابق گزارش فوق ، بهره‌وری قبلی محققان نیز تأثیر مثبتی در تأمین بودجه دارد. این امر نشان داد که “همبستگی کیفی با کیفیت مقالات آنها درمورد میزان بودجه دریافتی رابطه مثبت دارد.” به عبارت دیگر ، هرچه محققان پربازده تر باشند ، احتمال دریافت بودجه بالاتری نیز بیشتر است. این سطح بهره وری را می توان از طریق نرم افزار ضبط و ردیابی کرد تا مراحل مختلف پروژه های شما و نحوه پیشرفت آنها را منعکس کند.

سرانجام ، دیگران را به اثبات کار خود – حتی افرادی که خارج از جامعه تحقیق هستند- برسانید. آنها ممکن است زوایای جدیدی را که فکرش را نمی کرده اید ، شناسایی کنند.

بودجه Nvivo 2020 plus
QSR Nvivo 2020 plus

از طرح سؤال در مورد ارائه دهنده کمک هزینه نترسید – همیشه فرصتی وجود دارد که بتوانید در تماس باشید و از آنها بپرسید که آیا فکر می کنند ایده شما دارای پاهای کافی برای استفاده است. اگر درخواست خود را تمام کردید ، کتاب قانون را بخوانید. ممکن است جزئی به نظر برسد اما رعایت اندازه و فاصله فونت چیزهای کوچکی است که همه در طولانی مدت به آن افزوده می شود. موفق باشید!

7 Responses

  1. ع طغیانی

    من در طی دو سال گذشته دو بار از گروه کامبادن برای نرم‌افزار ان ویوو لایسنس کی گرفتم. اول اینکه هیچ جایی رو پیدا نکردم که همچین خدماتی رو با این قیمت پایین بده، و دوم اینکه خیلی همراه و پاسخگو بودن. ممنونم از کمک بزرگشون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *